♥Jom Eratkan Ukhuwah Di Sini - Sila Tinggalkan Link Anda♥

Monday, October 18, 2010

Home » » Site Map

Site Map

Salam dan Selamat Sejahtera,

Aku tak pandai sangat benda-benda ni tapi hasil dari bacaan aku dalam blog yang aku follow,ini maksud pada tajuk entri aku kali ni.Walau aku blogger baru, tapi aku try gak search benda-benda yang belum pernah masuk kat kepala aku selama ni.Apa pun harap dapat dikongsikan bersama ilmu ni. Aku dapat pun dari org yang siang-siang dia cakap "apa yg korang nk kongsi,ambiklah.bukan boleh bwk mati pun".

Sitemap adalah page atau halaman pada blog yang akan menunjukkan struktur yang ada pada blog kita yang mana akan memudahkan laluan search engine atau enjin carian untuk crawl atau melawat page sesebuah blog.Disamping ianya berguna untuk meningkatkan SEO sesebuah blog,sitemap juga membantu dan memudahkan pembaca untuk merujuk atau mencari sesuatu maklumat di blog kita.Kebiasaannya page ini akan diletakkan dibahagian menubar seperti yang boleh dilihat pada setiap menubar atas sebelah kanan.


Korang boleh search detail kat entri asal blog ni --> http://neodmarco.blogspot.com


0 comments:

Post a Comment

Latest Posts Plugin for WordPress, Blogger...