♥Jom Eratkan Ukhuwah Di Sini - Sila Tinggalkan Link Anda♥

Wednesday, October 13, 2010

Home » , » ::Brunei Darussalam - Negara Islam Sebenar::

::Brunei Darussalam - Negara Islam Sebenar::

Salam dan Selamat Sejahtera,




Testing! Itulah yg aku dok pikir dekat seminggu ni. Baru belajar nk buat blog..Orang buat aku pun nak buat,tp xpandai2 jugak.Tekedek2..xpe..xpe..type and error kan?(nak sedapkan hati je) Hari ni aku nak kongsi ttg tajuk kat atas tu.Sila ngk..? Brunei..bila dgr je Brunei mesti korang sebok nk ke sana kn,termasukla aku ni.Tah bila dpt melahu jalan2 kat sane kan..cuma dgr crita org je..tp ada satu ayat yg aku SUKA SGT DGR dr penglipur lara yg dh berjoli melawat di negara tu..dorg cakap kat sane MUFTI ADALAH PERDANA MENTERI (bayangkan maksudnya).Bukanlah nk membezakan,tp dorg kat sana mmg mengamalkan cara Islam yg sebenar..seperti artikel kat atas tu..kat sane makanan murah,ayam,nasi,sayur =RM2.00 je..siap bg sirap free lg..burpp kenyang!


0 comments:

Post a Comment

Latest Posts Plugin for WordPress, Blogger...