♥Jom Eratkan Ukhuwah Di Sini - Sila Tinggalkan Link Anda♥

Friday, October 15, 2010

Home » » Aduhai Blogku!

Aduhai Blogku!

Salam dan Selamat Sejahtera semua,

Perrrggghhh! Aku nk jerit dulu! Aku ingatkan bina blog ni gampang..rupanya susahnya. Dahlah asik nak kopi pes jek. Salah kopi jadi teh..dah bape hari ni aku keep try utk meng'edit', meng'kopi', meng'pes' semua benda alah bagi nk penuhkan blog aku mcm blog superb mcm DJ punya (pada aku la,sbb lom search lg blog2 lain).
Tapi yelah,baru nak blajar terkial2. Yang header aku punya font tu. jap besar,jap kecik. tensi la haku! Tu lom citer nak tukar template kegemaran aku lg..lg headache jdnya..
Kalo ada sesape yang boleh menolong dan membimbing aku yg kegeraman ni, silalah ya..jasa anda Allah je yg balas..(padahal nk buat blog je.. :p)

Oklah sampai sini je aku nk citer..pnt dah dr tadi ngadap laptop ni..bahang dia pun dah mcm bahang hati aku ni..! Sabarla wahai hati..

0 comments:

Post a Comment

Latest Posts Plugin for WordPress, Blogger...