♥Jom Eratkan Ukhuwah Di Sini - Sila Tinggalkan Link Anda♥

Saturday, October 16, 2010

Home » » ::Intipati Pembentangan Budget 2011::

::Intipati Pembentangan Budget 2011::

Salam dan Selamat Sejahtera,

Entri kali ni tentang pembentangan budget 2011 yang baru dibentangkan oleh DS Najib Tun Razak. Aku xdpt ngk sbb melayan si kecik tu tido (dgn aku2 skali titon). Tup-tup je aku dpt sms dari adik aku "Wah untungla kau, cuti bersalin 3 bulan!" Dalam keadaan mamai-mamai tu aku teringat ada slh sorg staff lelaki pejabat masa aku kuar lif tadi dia terus tahan aku, aku ingatkan dia nak cakap apa, rupanya ~ eh,nanti2 jap..dgr ni,CUTI BERSALIN 3 BULAN TAU!
Aku dgn keadaan terpinga-pinga xtau menda (walaupun dh dgr before this CUEPACS tgh mohon mcm tu) terus tanya dgn staff lain yg balik se lif dgn aku..dorang pun mengiyakan..korang nak tau apa kena mengena dengan aku? Sbb skrg ni aku tgh mengandung 3 month +..InsyaAllah mudahan semuanya selamat..itu yg paling penting bg aku.Bagi sesape yang nak nengok apa yang diucapkan dan entri teks Budget tersebut sila-silalah klik di bawah :-


0 comments:

Post a Comment

Latest Posts Plugin for WordPress, Blogger...