♥Jom Eratkan Ukhuwah Di Sini - Sila Tinggalkan Link Anda♥

Friday, November 19, 2010

Home » » ::viWy_gurLisH Give aWaY::

::viWy_gurLisH Give aWaY::

Salam Sahabat,

Terenggggggg....aku join GA gadis ayu ni ha..dah klik? lom? klikla ngk..cuba sebut nama dia lelaju..boleh? Aku ni memula yg boleh sebut wi..wi..je amik ujung je..bila dah buat entri ni baru aku sebut betul2..hehehe..jgn marah ye wiwi..cek gurau ja.. :) niway, nice name n nice person.. (tak bodek tau)..


Cute kan orangnya? iras-iras kawan seofis aku dulu. Berbalik pada GA ni, hadiah dia mmg menarik..tapi bagi aku yang penting ukhuwah sesama blogger tu lebih mantop! Aku mmg suka kumpul jenis2 handbag, sampai gobok tu dah xmuat..suami aku pun suka belikan aku handbag walaupun ada tu kadang aku taknak pakai sebab bukan taste aku..apa2pun aku hargai pemberian dia.. tak kiralah mahal ke murah ke, yang penting keikhlasan tu .. :) kira tidaklah cerewet sgt aku ni..senang jaga..hikhikhikhik..!

Haaaa dah lari tajuk lagi ni..ehhehe..ni ha syarat2 GA wiwi gurl ni, mudah je, aku tgh berkira2 nak tag sape yerk..mcm dah ada :-

TERM & CONDITION GIVEAWAY :-
- mesti jadi follower Viwy Gurlish (dah jadi dah yg ke 96 ~ besh!)
- wat special post mengenai give away ni n tinggalakn link kt komen post ini..
- letak banner kt sidebar (Banner tuh pic viwy gurlish yg kat atas sekali tuh ek) (dah gak)
- hadiah tajaan viwy gurlish..
- tag 2 org rakan blogger anda (dah tag)

Senangkan? Jom join! (dah join)
Due Date 26/11/2010

Apa? Hadiah? ish korang ni..xnyabor..ni hah hadiahnya..suka tak?




Bestkan? apalagi? joinlah..kita bg support kat kwn2 kita ni..mane tau nanti rezeki kita pulak nak buat GA..mesti ramai yg hinggap kat istana blog kita ni kan..blh naikkan traffic rank, ramai kwn..tol tak? Haaa..setuju pun.. apa2 pun, tq pada wiwi gurl, jgn marah jika ada tersilap kata ~ akhir kata "biar lambat hantar, asalkan tak cepat" hehehe :D

Tag : Intankuterpilih
   Lizahanum

Salam Ukhuwah!


0 comments:

Post a Comment

Latest Posts Plugin for WordPress, Blogger...