♥Jom Eratkan Ukhuwah Di Sini - Sila Tinggalkan Link Anda♥

Tuesday, November 16, 2010

Home » , » ::1st Lucky Draw by Atie Aizam::

::1st Lucky Draw by Atie Aizam::

Salam sahabat,

Barulah harini dapat buat entri selepas berhempas pulas melawan kepeningan dan melayan kursus jabatan aku..arini aku buat entri ttg tuan empunya GA..aku tak kenal atie aizam ni sebenarnya..tapi itulah dinamakah ukhuwah..dengan sesiapa pun kita blh berkawankan. Aku terpanggil lagi nak join GA yang dianjurkan..manelah tau aku/korang dapat hadiah tu kan..menarik tu..sila lihat bannernya dan syarat2 tertera..


Kebetulan aku jadi follower yang ke 900..cantik tu nombor..bangga sey..kekeke..jgn mrh gurau je..
Ni ha syarat2nya.. :-

1. Anda mesti seorang blogger
2. Anda mesti merupakan follower atieaizam.blogspot.com
3. Anda mesti mempunyai alamat di Malaysia
4. Buat entry bertajuk: 1st Lucky Draw by Atie Aizam
5. Mesti letak banner 1st Lucky Draw tu yer kat entry anda
dan linkkan ke blog ni
6. Kat sidebar pun, jgn lupa letak banner ni dan perlu linkkan juga
7. Tinggalkan link entry anda di komen box entry ini saje
8. Tag sorang kawan anda atau lebih terpulang pada anda


Tarikh Tutup: 30 November 2010

HADIAH?

Aku tak kisah kalo c atie ni nak ckp ke tak pe hadiah dia..yg penting ada kenangan..baru best..tp tu ha dia dah tunjuk hadiah dia apa..jadi kantoilah..hehehe..

klik sini kalau nak tahu apa dia present tu..jeng..jeng...jeng..!

Ada penambahan lagi tau..

Bila2 masa saje atie akan mencabut nama
di dalam senarai yang ada untuk memenangi hadiah sampingan..
jika dalam tempoh 3 jam dari cabutan dibuat
si pemenang tidak mengesahkan dirinya
di post Lucky Draw Hadiah Sampingan,
hadiah tersebut dengan sendirinya terbatal..
takde rayu merayu yer hikhik..
hadiah akan diberikan 2 hari selepas 30hb Nov 2010 juga..
*Aku korang paling suka penambahan yang last skali tu..hehehe..
Oklah, marilah join ramai2 sokong GA kawan kita ni..walaupun baru kenal seminit! 
























































































2 comments:

atieaizam said...

Salam.. atie dtg jenguk penyertaan ni.. maaf lambat jenguk.. syarat penyertaan = LULUS! :)) syarat2 pun senang jer kan.. tkasih yer sbb sudi join GA atie ni.. nantikan cabutan sampingan dalam masa terdekat ni.. GoodLuck yer!

Insyirah&Isyraf said...

Salam atie, tmkasih byk2 beri kelulusan segera..hehehe..niway,mmg mudah syaratnya..insyaAllah, mane tau rezeki kan.. :)

Post a Comment

Latest Posts Plugin for WordPress, Blogger...