♥Jom Eratkan Ukhuwah Di Sini - Sila Tinggalkan Link Anda♥

Saturday, November 06, 2010

Home » , » ::Lisa Surihani vs Zaman Remaja::

::Lisa Surihani vs Zaman Remaja::

Salam sahabat,

Haaaa...mesti antara korang ada yang minat kat minah kat bawah ni kan? Sapa dia kwn2? Lisa Surihani..Memula dulu aku x brapa suka sgt dia ni..tak tau kenapa..tapi lepas aku ngk drama Adamaya dgn filem dia aku mula minat sikitla..lagi2 lepas aku tau dia tu anak sedara ayah aku rupanya..masa raya baru tau lepas seme sedara ngk buku salasilah keluarga ~ laaaaa..sedara rupanya..tp yela,mungkin dia mane kenal aku ni kan..sapolah den ni..hehehe..

Aku baru ngk video ni semalam dalam blog mamat nih..mcm tak sangka lincah jugak si Lisa ni ya masa remaja..bila dah dewasa, like ganaz dan lembut gitu orangnya..hahahha..yelah kadang ngk aksi spontan mase de blakon tersentap gitu! huhuhu..mcm2 ragam..oklah sesama kita layan video kat bawah ni..harap dapat heppy2 kan korang..! Jom!




p/s : Apapun kita saudara seislam kan.. :D

0 comments:

Post a Comment

Latest Posts Plugin for WordPress, Blogger...