♥Jom Eratkan Ukhuwah Di Sini - Sila Tinggalkan Link Anda♥

Tuesday, November 09, 2010

Home » » ::1st GA by Kasut Tumit Tinggi::

::1st GA by Kasut Tumit Tinggi::


Salam sahabat,

Sebelum aku cita pasal GA atas ni, aku nak kisahkan dulu pelopor GA kasut tumit tinggi ni..memula bukak blog dia aku dah tekojut sebab dia soh pakai kasut tumit tinggi dulu sebelum masuk..puasla aku ni musing2 cari kasut tumit tinggi walau dalam ofis kasut kitaorang tinggal kat luar pintu..hehehehe..nak gelak pun ada ngk kesengalan aku ..(saje je ayat mancing)..

The second baru aku boleh cita sal GA budak leyna nih..nilah 1st time aku nak try masuk contest kat blog. Sebelum berkecimpung dalam dunia blog ni aku pun tak tau apa tu GA..ngk byk nooo post entri sal GA..bendaalah apa GA tu..tp lepas di tag oleh blogger cute ni, baru aku tau apa dia..thanks cik tom, byk membantu..

Syarat yang dikenakan ni sungguh mudah dan aku tertarik utk turut serta :-

1- buat entry pasal giveaway ni..letak skali banner kat atas ni!!(ponat leena buat tau..uhuhu)
2- tinggal kn link entry tu kat komen sini ek..jgn letak kat shoutbox..nati leena tak prasan..eceewaahh
3-kalo nak tag sesape pun boleh..tanak pun takpe...nak follow leena pun boleh..tanak pun takpe..k..jgn risau2...ehehe
4-itu je...peace ^^

hadiah lumayan kot..berdasarkan undian bertuah...uhuhu..
tarikh tutup: 24 november 2010...ehehe...(tarikh special tau..)

Aku tak kisah manepun hadiah dia, yg penting aku dpt join dan erat silaturrahim.. :D baiknya aku..ehehhe.. 
Sesape yang nak join, meh sama-sama pakai kasut tumit tinggi

2 comments:

Isteri kepada Suami said...

kasut tinggi buat kite nampak seksi.. :))

regards,
Sofia Smiley

Insyirah&Isyraf said...

yesss..mmg seksi..tapi kadang lega bila dapat kasut flat kejap.. :D

Post a Comment

Latest Posts Plugin for WordPress, Blogger...