♥Jom Eratkan Ukhuwah Di Sini - Sila Tinggalkan Link Anda♥

Wednesday, November 17, 2010

Home » » ::Nina Collections GiveAway::

::Nina Collections GiveAway::

Salam Sahabat,

Chaaakkk! Huhuhu! GA kali ni aku join setelah aku penat 'berblogwalking' terjah blog2..GA ni dipelopori oleh this gurl. Minat sekali nak join, mane tau rezeki kan..aku tgh mikir2 nak tag sape ni..takpelah aku terangkan syarat marat GA ni dulu ya.


Semua syarat penyertaan boleh ngk kat sini ya kawan2..mehla join..aku tag shekechik, MJ dan cik tom..mudahan dorang berminat untuk join..Hadiahnya? jeng3x...menarik tau kawan2! Rugi woo tak join..jauh berjalan hadiah tu tau.. ;) nak pakai bila ek 'menda' tu..ehehhe..mcm dapat jek..think positif..think positif..!


3 comments:

CIK TOM said...

tenkiu tag..nati cik tom join..hehe..

Insyirah&Isyraf said...

sesama cik tom..sama2 tukar GA..ingatkan cik tom dah join..

nina syakina said...

thanks dear sudi join GA nina... sorry ats kelewatan nina utk double check... anda telah LULUS... ngeee
okeh.. nina nk gerak ke rmh org lain pula... hihi ^^

Post a Comment

Latest Posts Plugin for WordPress, Blogger...