♥Jom Eratkan Ukhuwah Di Sini - Sila Tinggalkan Link Anda♥

Sunday, November 07, 2010

Home » , » ::Batu Belah Batu Bertangkup::

::Batu Belah Batu Bertangkup::

Salam Sahabat,

Hehehehe..aku ketawa ni sebab nak ajak korang sume ngk video klip yang aku share kat bawah ni..bukan apa kadang masa aku checking blog aku anak aku nam numpang sama ngk video klip upin dan ipin, kenalah layan dia dulukn..so tgh ngk2 tu ada list sebelah kanan youtube tu paparkan tajuk (mcm kat atas tu)..aku pun klikla sbb anak aku pun beria2 nak ngk video tu. Bila nengok je bedekah2 aku gelak (walaupun anak aku tak gelak)..cerita dia funny gak pada aku lah..korang ngkla sendiri dan kalau kelakar gelakla ya..hehehe..pandai jugak bebudak tu buat ya..cuma diubahsuai cikit bagi nampak lebih menarik perhatian kanak2 dan org dewasa.. :)




Ha camne? ok tak? merepek tak? halaaa..kalo setakat nak hiburkan hati yang sunyi tu bolehla kan..layann...sekurang-kurangnya ada jugak tauladannya dalam cita tu kan..


p/s : Moralnya kalau nak makan, sediakan banyak cket..dan kalau nak makan, jgn g memana..makan dulu..hahahaha..



4 comments:

CIK TOM said...

sori akak..tnet slow..so xdpt tgk video tue..

erm pe maksud akak, blog cik tom ade momok??sori tak faham..huhu

Insyirah&Isyraf said...

hehehe..nanti dah ok cik tom ngkla ya..blog cik tom ada momok tu d sbbkan ari2 akak msti nk dtg sane je..mcm ada momok..hehehe :)

Encik MT said...

haha! best2! bird soup! yum,yum! haha!

Insyirah&Isyraf said...

hehehe..encik MT dah ngk ea? kelakor kan..bolehlah nk hibur hati.. :)

Post a Comment

Latest Posts Plugin for WordPress, Blogger...