♥Jom Eratkan Ukhuwah Di Sini - Sila Tinggalkan Link Anda♥

Tuesday, November 09, 2010

Home » » ::2nd GA dari MJ::

::2nd GA dari MJ::

Salam sahabat,




Jejenggg..cakk! Haaaa..kan aku dah gila GA..memana yang mudah dan tak rumit, insyaAllah aku akan join..ni kira GA kedua yang aku join..mane tau rezeki blogger baru mcm aku ni kan..nak nunggu Nuffnang, tah bila..xpela yg penting aku dpt kenal2 dengan blogger lain..

Kali ni aku join GA dari MJ = memula aku ingatkan Micheal Jackson tadi rupanya pemilik GA ni sedap bunyi gabungan nama dia mungkin dgn Hubby tersayang..mehla reramai join GA ni..mane tau luck aku korang, syaratnya mudah amat tidak membebankan :) cuba ngk kt bawah ni..

a) Warganegara Malaysia dan semestinya mempunyai alamat di Malaysia.
b) Menjadi follower blog CELOTEH MJ (tetapi kalau rasa tak mau follow pun tak pe terpulang..hehe)
c) Sila copy paste pic di atas dan diletakkan di sidebar korang beserta link ke entry ini.
d) Buat 1 entry ringkas berkenaan GA nie dan tinggalkan link penyertaan anda di ruangan kotak komen entry ini. (cth : Jom ramai2 kita meriahkan GA dari Celoteh MJ)
e) 3 pemenang akan dipilih secara rawak, jika penyertaan yg diterima menggalakkan, maka hadiah akan ditambah.. ( Hadiahnya akan di upload kemudian)
f) GiveAway bermula dari 1 Nov 2010 sehingga 26 Nov 2010 (08:30 pm)
g) Kalau korang nak tag ok je.. :)dan pastikan rakan anda tahu ye..
h) Itu saja..hehe
 
Ha senang tak? Walaupun MJ kata dia akan upload hadiahnya kendian, xpyhlah pikir2 sgt..mesti istimewa punyalah..kurang2 pun kita leh wat kenangan..gantung kat keta ke, letak kat lemari ke...(mcm tau je aku nih) hehehe..oklah hopefully entri aku berkaitan GA MJ ni memuaskan hati pihak juri.. :).
 
Salam Ukhuwah 

3 comments:

Myra Jay said...

Hehe, nice entry..TQ ya.. MJ not for Michael Jackson tp utk Myra Jay.. :)
Neway, Gud Luck..

intankuterpilih said...

gud luck fiza

Insyirah&Isyraf said...

tq ct/MJ..! Amin InsyaAllah..

Post a Comment

Latest Posts Plugin for WordPress, Blogger...